Освітній веб-квест - (webquest) - проблемне завдання c елементами рольової гри, для виконання якого використовуються інформаційні ресурси Інтернету.
Веб - квест - це сайт в Інтернеті, з яким працюють учні, виконуючи ту чи іншу навчальну задачу. Розробляються такі веб-квести для максимальної інтеграції Інтернету в різні навчальні предмети на різних рівнях навчання в навчальному процесі. Вони охоплюють окрему проблему, навчальний предмет, тему, можуть бути і міжпредметними.
Особливістю освітніх веб-квестів є те, що частина або вся інформація для самостійної або групової роботи учнів з ним знаходиться на різних веб-сайтах. Крім того, результатом роботи з веб-квестом є публікація робіт учнів у вигляді веб-сторінок і веб-сайтів (локально або в Інтернет)
Веб-квест є одним видів навчальної діяльності учнів в мережі Інтернет. Ця діяльність може бути індивідуальною або груповою, яка в свою чергу може проходити з розподілом ролей.
Не можна сприймати веб-квест, як звичайний пошук інформації в мережі, за принципом знайшов - скачав. Завдання повинні бути побудовані таким чином, щоб працюючи над ними, учні могли узагальнювати, аналізувати, систематизувати інформацію і формувати на підставі цього нові знання і вміння. Процес роботи з інформацією повинен носити творчий характер і сприяти формуванню навичок високого мислення.
В цілому, веб-квест - можна визначити, як форму навчального заняття, засновану на самостійній навчальній діяльності учнів з різними Інтернет-ресурсами.
Для створення веб-квесту треба виконати такі вимоги:
1. Наявність теми, відповідної навчальним завданням.
2. Продумана система завдань, які розкривають зміст теми веб-квесту.
3. Розробка чітких інструкцій для роботи учнів над завданнями.
4. Грамотне використання онлайн ресурсів, в ході роботи з якими будуть вирішуватися певні освітні завдання.
5. Можливість відстежувати проміжні результати роботи учнів і своєчасно коригувати їх дії.
6. Наявність критеріїв оцінювання підсумкових продуктів.
Веб-квест ідеально підходить для проведення наступних видів навчальних занять:
подорож;
Засоби для створення і організації веб квесту:
Веб - квест - це сайт в Інтернеті, з яким працюють учні, виконуючи ту чи іншу навчальну задачу. Розробляються такі веб-квести для максимальної інтеграції Інтернету в різні навчальні предмети на різних рівнях навчання в навчальному процесі. Вони охоплюють окрему проблему, навчальний предмет, тему, можуть бути і міжпредметними.
Особливістю освітніх веб-квестів є те, що частина або вся інформація для самостійної або групової роботи учнів з ним знаходиться на різних веб-сайтах. Крім того, результатом роботи з веб-квестом є публікація робіт учнів у вигляді веб-сторінок і веб-сайтів (локально або в Інтернет)
Веб-квест є одним видів навчальної діяльності учнів в мережі Інтернет. Ця діяльність може бути індивідуальною або груповою, яка в свою чергу може проходити з розподілом ролей.
Не можна сприймати веб-квест, як звичайний пошук інформації в мережі, за принципом знайшов - скачав. Завдання повинні бути побудовані таким чином, щоб працюючи над ними, учні могли узагальнювати, аналізувати, систематизувати інформацію і формувати на підставі цього нові знання і вміння. Процес роботи з інформацією повинен носити творчий характер і сприяти формуванню навичок високого мислення.
В цілому, веб-квест - можна визначити, як форму навчального заняття, засновану на самостійній навчальній діяльності учнів з різними Інтернет-ресурсами.
Для створення веб-квесту треба виконати такі вимоги:
1. Наявність теми, відповідної навчальним завданням.
2. Продумана система завдань, які розкривають зміст теми веб-квесту.
3. Розробка чітких інструкцій для роботи учнів над завданнями.
4. Грамотне використання онлайн ресурсів, в ході роботи з якими будуть вирішуватися певні освітні завдання.
5. Можливість відстежувати проміжні результати роботи учнів і своєчасно коригувати їх дії.
6. Наявність критеріїв оцінювання підсумкових продуктів.
Веб-квест ідеально підходить для проведення наступних видів навчальних занять:
подорож;
- практикум;
- дослідження;
- інсценування;
- віртуальна екскурсія;
- проблемний урок.
Засоби для створення і організації веб квесту:
|
Призначення
|
Сервіси для реалізації
|
Основний сайт веб-квеста
|
Організація
роботи, розміщення завдань
|
гугл-сайт
|
Сервіси для розміщення рабіт учнів
|
Розміщення
результатів роботи над завданнями
|
карти онлайн,
онлайн документи, сайти
|
Засоби
мониторингу
|
Відстеження
проміжних результатів роботи
|
гугл-форми,
гугл-таблиці, системи онлайн опитування
|
Сервіси для створення онлайн завдань
|
Дозволяють
створювати онлайн завдання, з якими учні будуть працювати в ході веб-квесту.
|
гугл-форми, інтерактивні завдання онлайн сервіса learningapps.org., стрічки часу, сервіси для створення онлайн
кросвордів та ребусів і т.
д.
|
Пошукові служби
|
Здійснення
різних видів пошуку в мережі, для виконання завдань
|
пошук Google
|
Сервіси рефлексії та надання допомоги в роботі
|
Коригування
і координування дій при роботі над завданнями, оперативне надання допомоги
|
Блог,
гугл-група, гугл-захід
|
Немає коментарів:
Дописати коментар